Cursus telefonisch onthaal

Je klanten hechten véél meer belang aan een vlot telefonisch onthaal dan je denkt. Door de directe telefoonlijnen zijn bijna alle medewerkers in jouw bedrijf nu telefonisten. Toch heeft niet iedereen de specifieke vaardigheden van een onthaalbediende. En daarom gaat het vaak fout.

De traditionele knelpunten:

• Niet iedereen gaat van nature vlot om met de telefoon

• Onzekerheid is een belastende stoorzender

• Procedures staan klantgerichtheid in de weg

• Mijn belang is tegengesteld aan dat van jou

De oplossing?

Een cursus telefonisch onthaal van Filad geeft een echte boost aan je klantenrelaties. Met speciale aandacht voor actief luisteren, stemgebruik en durven vragen te stellen. Ook klachten behandelen, omgaan met moeilijke klanten, je interne bedrijfsorganisatie en eigen belemmeringen vormen de rode draad door onze opleiding. Deze cursussen vinden zowel individueel als in groep plaats, maar zijn altijd persoonlijk en to the point.

Onze cursus klantvriendelijk telefoneren is voor heel wat bedrijven een echte eyeopener. Deze opleiding telefonisch onthaal is volledig op maat van je behoeften en je dagelijkse realiteit, met praktische oefeningen en vooral veel persoonlijke tips en adviezen.

Cursus teleprospectie

Om de toekomst van je bedrijf te verzekeren, heb je ook spontaan nieuwe klanten nodig. Vertegenwoordigers en de commerciële binnendienst hebben vaak ‘geen tijd’ om te actief te prospecteren. De resultaten van teleprospectie zijn vaak ontmoedigend en daarom komt van uitstel afstel. Herkenbaar?

De traditionele knelpunten:

• Telefonische prospectie is een tussendoortje

• De gesprekken leveren niet op wat je ervan verwacht

• Iedere ‘neen’ verhoogt de drempel voor het volgende gesprek

• Mijn belang is tegengesteld aan dat van jou

De oplossing:

De knowhow van Filad jaagt je prospectieresultaten de hoogte in. We zijn ons als geen ander bewust van het belang van je doelgroep, je verhaal en de logische structuur van het gesprek. Actief luisteren, je stemgebruik en durven vragen te stellen zijn hierbij essentieel. Aandacht voor je eigen belemmeringen en je interne organisatie vormen de rode draad door onze aanpak. Deze opleidingen vinden zowel individueel of in groep plaats, maar zijn altijd persoonlijk en to-the-point.

Onze cursus klantvriendelijk prospecteren is voor veel ondernemingen een echte eyeopener. Deze opleiding is volledig op maat van je behoeften en dagelijkse realiteit, met praktische oefeningen en vooral veel persoonlijke tips en adviezen.

Een samenwerking met het Filad-team geeft je op zijn minst de volgende troeven:

  • Grote flexibiliteit in personeelsplanning
  • Permanente back-up in geval van nood
  • Vlotte vervanging bij verlof of ziekte
  • Snel inzetbare extra hulp in drukke periodes
  • Gespecialiseerd in klantencontacten
  • Ruime expertise en knowhow
  • 50 uren per week ter beschikking van jouw klanten
Maak een afspraak